Siteul HRI-Vitalion Kis Dorottya Román nyelv   Magyar nyelv
A klubrólVitalion termékekMegamrólVitalion mint üzletKapcsolat
RendelésVitalion akciók!rendezvényekorvos válaszol

Lactoza

Lactoza este un dizaharid (cam 2-8 %) găsit in lapte, este metabolizat de lactaza, o enzima a celulelor în "margine de perie" intestină. Enzima numită lactaza, găsite în intestine, hidrolizează lactoza şi le desface în monozaharide. Lactaza digera zahărurile din lapte, reducându-le la forme mai simple, care pot fi absorbite din tubul digestiv în sânge. Cauza acidulări laptelui este că bacteriile transformă lactoza în acid lactic.
Toate produsele - HRI Vitalion

Tableta HRI-Vitalion

Tabletele HRI-Vitalion este puterea revigorantă a naturii, un system complex de substanţe active din plante medicinale.

Este recomandat împotriva:

Oboselii, osteoporozei, arterosclerozei, arteriopatii, hipertensiune arterială, comoţie cerebrală, paralizie, probleme circulatorii, tromboză, infarct, varice, miopie, cataractă, probleme de acuitate vizuală.

Plantele medicinale şi fructele utilizate la fabricarea tabletei Vitalion, sunt cultivate în bioculturi. În urma metodei unice de prelucrare (HRI system), substanţele active valoroase sunt păstrate prin procedee unice. Vitaminele şi substanţele mineralele de origine naturală, sunt microelemente înglobate în extractele naturale, pot fi mult mai bine valorificate de organism.

Complexul de substanţe active, din plantele medicinale HRI System, reprezintă o provocare reală pentru toate preparatele de vitamine şi produse tonifiante binecunoscute. Esenţa mechanismului constă în recunoaşterea faptului că, vitaminele, mineralele şi oligoelementele încorporate în extracte naturale de plante, vor fi utilizate mult mai efficient de către organism, în special în cazul în care toate elementele se găsesc în plantele respective, în proporţie corespunzătoare.

Degeaba mărim cantitatea mineralelor, dacă organismul nu poate întrebuinţa. Surplusul de cantitate se depune în formă de calcar, pentru rezolvarea acestei probleme este systemul HRI.

Preţul brut: 77 RON

Pentru a face comanda daţi click aici!

Mod de administrare: 1 tabletă în timpul mesei sau după, de 1-2 ori pe zi, în funcţie de patologie.

HRI-Vitalion supliment alimentar- Greutate netă : 20, 5 g = 50 tablete

Componente: mere, struguri, portocale, hibiscus, măcieşe, floare de soc, beta-caroten, acid ascorbic, oxid de zinc, sulfat de cupru, sulfat de mangan, fumarat de fier, clorură de potasiu, carbonat de calciu, clorură de sodiu, stabilizatori (E 414).

Valoarea energetica: 1 tabletă (408 mg)

  • Energia 2,54 kJ (0,64 kcal)
  • Proteine 13 mg
  • Carbohidraţi 117 mg
  • Lipide 9 mg
Efectele şi componentele mai pe larg
  • Creierul: stimulează coordonarea funcţiilor vegetative
  • Inima şi sistemul circulatoriu: previne scleroza ajută la circulaţia mai bună a sângelui şi regenerarea peretelor vasculare.
  • Fiicatul: ajută detoxificarea ficatului.
  • Oase: ajută la regenerarea maselor osoase.
Măcieş: Are un conţinut foarte ridicat de vitamina C. Mai conţine şi alte vitamine hidrosolubile, vitamina E si K, tocoferol, uleiuri volatile, glucoză, acizi gras, aminoacizi, pectine, taninuri, carotine şi polifenoli. Efectele benefice ale fructelor au fost descoperite destul de timpuriu. Pe lângă efectele lor de oprirea hemoragiei ajută la digestie şi la calmarea tuselor. Fructele uscate şi măcinate au efect diuretic şi antidiareic. În primul rând are o acţiune antioxidantă asupra organismului. Iarna este o sursă excepţională de vitamine şi se poate folosi şi ca coloranţi alimentari. Datorită flavonoidelor şi a conţinutului ridicat de vitamine are efect antiinflamator.

Floare de soc: în medicina populară şi în alimentaţie se foloseste pe lângă fructe şi floarea, care se aplică nu numai în ceaiuri dar şi proaspăt în zilele fierbinţi a verii, ca suc natural şi revigorant. Floare conţine glicozide diaforetice, ruten, uleiuri volatile, mucilagii, zahăruri, glicozide, taninuri, vitamina C, etc. Fructele conţin fructoze, vitamina C, C2 şi vitamina A, uleiuri volatile. Din fructe se poate face gem, dar se foloseşte şi ca atare la sucuri naturale, diluat cu apă sau alte sucuri de fructe. Efectul terapeutic: în orice anotimp se poate folosi în ceaiuri sau ca şi revigorant. Are efect benefic asupra căilor respiratorii, curăţă sângele şi rinichiul. Adjuvant în probleme reumatice, reduce febra şi este diuretic. Ceaiul de soc în timpul iernii este ideală pentru tratarea răcelii şi a gripei. Are efect antitusin şi este uşor laxativ.

Portocala: Este plină cu antioxidante: carotină şi flavonuri. Conţinutul de limonen are efect asupra luptei organismului înpotriva cancerului de sân şi pulmonar. Efectul de vindecare provenind din conţinulul lor de bioflavonuri.

Rutenul:

Este adjuvant în masele sanguine capilare, calmează sistemul nervos, creierul şi inima. Este benefic şi pentru problemele neurologice şi psichologice. Nobelitin: previne îngroşarea sângelui şi formarea cheagurilor de sânge.

Mai departe, conţine fitoestrogen. Tratament pentru reglarea hormonală: este o terapie prescrisă de medic pentru tratarea unelor bolii. Multe femei nu pot asimila hormonii artificiali şi apar diferite efecte secundare. Plantele sau fructele, ca de exemplu portocalele, conţin fitoestrogen, care nu are efecte secundare şi poate ajuta la refacerea echilibrului în organism.

Mangan:

Este un oligoelement foarte important, care face parte în activitatea metabolismului. Activează un număr mare de enzime. Are un rol important în eliberarea energiei obţinute din alimente şi lupta împotriva radicalilor liberi. Ajută la închegarea sângelui şi facilizează creşterea maselor osoase (vitamina K este benefic pentru oase şi sânge numai împreună cu mangan). DZR (doza zilnică recomandată) este: la copii, depinde de vârstă, 1-4 mg, a adulţi 4 mg. Seminţele uleioase şi cerealele sunt bune surse de mangan. Lipsa acesteia provine din lipsa de hrană adecvată, ce duce la închegarea sangelui în timp mai îndelungat, la creşterea insuficientă a copiilor şi perturbarea metabolismului. Din datele statistice reiese că introducerea manganului în organism, în general, rămâne în urmă de cea necesară.

Zinc:

Zincul este un microelement de importanţă vitală. Are un rol important la stabilizarea membranelor celulare, asigură structura sintezei acizilor nucleici (ADN, ARN) şi a proceselor de regenerare. Este indispensabil pentru activitatea sistemul imunitar, dezvoltarea hormonilor şi împreună cu insulina la un metabolism optim a glucidelor. Ajută la regenerarea pielii (epitelizare) şi vindecarea răniilor. În alimentatie sunt bune resurse de zinc carnea şi legumele cu păstăi, fiindcă păstăile nu au un conţinut ridicat de fibre, utilizarea ei de către organism este nepotrivită. Datele statistice privind populaţia din Ungaria arată, că mai ales în rândul femeilor trebuie să ţinem seamă de lipsa de zinc. Şi la bărbaţi se întâmplă des, dacă vitaminele sunt la limita minimă (când cantitatea introdusă este sub sau la limita dozei zilnice recomandate). Lipsa de zinc (depinde de gradul lipsei) duce la inflamaţii cutanale, la căderea părului, la probleme imunitare, la creşterea insuficientă a copilului, lipsa poftei de mâncare, funcţionarea scăzuta a glandelor genitale. La copii, depinde de vârstă, DZR este de 3-10 mg, iar la adulţi DZR 15 mg.

Fier:

Fierul este un element de importanţă vitală. Ca şi elementul component a hemoglobinei, asigură circulaţia oxigenul în sânge. Enzimul “Catalaz” participă ca un cofactor împotriva eliberarii radicalelor liberi din organism. (Radicalii liberi sunt molecule cu energie foarte mare, ce se formează şi în caz normal în reacţii biochimice, dar dacă din diferite motive se eliberează prea mult, atunci atacă alte molecule, care în definitiv prin distrugerea structurilor biologice (ex. ţesutul celular) produce la probleme de activitate şi diferite boli). Fierul pe lângă acestea are un rol foarte important la creşterea celulelor, regenerarea lor şi la funcţionarea sistemul imunitar. În alimentaţie ficatul, carnea şi oul este bună sursă de fier. Conţinutul de fier din plante sunt asimilate foarte puţin de organism. Lipsa de fier în primul rând se datorează alimentaţiei necorespunzătoare. Din datele statistice făcute în Ungaria reiese că în general nu este introdus în organism cantitatea necesară, mai ales în rândul femeilor trebuie să ţinem seamă de lipsa de fier. Asta duce la anemie, stări de oboseală, la slăbirea sistemului imunitar şi la incapacitatea organismului de a rezista la infecţii. DZR la copiii, în funcţie de vârstă 6-12 mg, iar la adulţi este de 14 mg.

Cupru:

Cuprul este un oligoelement de importanţă vitală în organism. Prin asigurarea funcţionării enzimelor participă la mulţimea proceselor biochimice. Ajută la producerea globulelor roşii mai departe are un rol important la formarea şi intreţinerea structurii de bază a fibrelor conjuctive (colagenul) în ţesut. Cuprul ajută capacitatea de autoaparare naturală a organismului prin stimularea formarii anticorpilor, care s-a născut cu noi, În alimentaţie ficatul, salata ,varza şi conopida sunt bune resurse de cupru. Lipsa de cupru are şi o formă mostenită (syndroma Menkes), dar mult mai des este cea cauzată de alimentaţia necorespunzătoare. În lipsa de cupru, fierul nu se poate îngloba în hemoglobină şi duce la anemie. Pe lângă aceasta slăbeşte răspunsul imunitar a organismului, scade elasticitatea pereţilor sanguine, creşte colesterolul în sange, ce este un factor important la formarea arterosclerozei. În Ungaria, la ambele genuri, lipsa de cupru este aproximativ la 10 % din populaţie. La copii, DZR este de 0,6 - 1,2 mg (depinde de vârstă), iar la adulţi de 1,4 mg.

Calciul:

Calciul este cunoscut ca elementul cel mai important în formarea maselor osoase.Trebuie să amintim că pe lângă aceasta că are rol central în organism: este indispensabil la activitatea sistemului muscular, transmiterea impulsurilor nervoase, producerea hormonală, la închegarea sângelui, transmiterea informaţiilor în cadrul celulelor şi reglarea numeroaselor enzime. Cea mai mare sursă de calciu sunt lactatele, dar pe lângă aceasta se găseşte în peşti de mare şi în frunzele zarzavaturilor. Cauza lipsei de calciu este de obicei consumarea alimentelor neadegvate, iar în unele cazuri dotarea insuficientă a vitaminei D. Lipsa gravă de calciu duce la crampe (contracţii) musculare şi la dereglări de funcţionare a inimii (palpitaţii). Mai des ne întîlnim cu lipsa mai puţin gravă de calciu, ce duce la probleme dermatologice şi slăbirea unghiilor. Dotarea insuficientă duce, mai ales la tineri, la dezvoltarea necorespunzătoare a oaselor. Peste 35 de ani se scad mineralele din oase. În Ungaria din datele statistice aflăm că doza de calciu introdus în organism este de cca. 600 mg pe zi, aproximativ jumătate din populaţie se alimentează cu deficit de calciu. DZR la copii (în funcţie de vârstă) este de 360-1500 mg, iar la adulţi de 1000-1500 mg.

Potasiu:

În organism se găseşte aproximativ 150 g de potasiu, asta aproape fără excepţie în interiorul celulelor, diluat în plasma celulelor. Rolul cel mai important împreună cu natriu (sodiu) este transmiterea impulsurilor, la aceasta este indispensabil.
La ce este necesar:
  •  păstrarea echilibrului acido-bazic
  •  transmiterea impulsurilor nervoase
  •  favorizează excitabilitatea neuromusculară
  •  alimentarea celulelor cu energie

Numai aproximativ putem aprecia necesitatea de potasiu, fiindcă aproape toate alimentele conţin la fel ca şi sodiul. După ce, în general, doza zilnică introdusă este de 2-6 gramme, nu putem vorbi de lipsa lor din organism. Toate alimentele conţin, în doză mai mică sau mai mare, potasiu. Produsele provenite din animale conţin mai mult sodiu, iar cele vegetale mai mult potasiu. Ştiinţa alimentaţiei moderne propune avantajarea alimentelor vegetale cu echilibrul proporţional de sodiu-potasiu. Pe lîngă alimentaţia de azi lipsa lor este foarte rară, însă este bine de ştiut, că lipsa poate fi cauzată de vomă sau diarie. Simptomele lipsei de potasiu pot fi diferite afecţiuni pulmonare, oboseală musculară şi poate deteriora funcţiile rinichilor.

Magneziu:

Magneziul este un mineral de importanţă vitală. Contribuie la reglarea a nu mai putin de 300 de funcţii enzimatice. Este indispensabil la toate procesele care pretind energie, metabolismul proteinelor, glucidelor, lipidelor şi producerea inzulinei. În alimentaţie bunele surse de magneziu sunt: cartofii, legumele, peştii şi păstăii. Lipsa este cauzată des de introducerea redusă de magneziu (cure de slăbire, diferite diete), absorbire insuficientă (diaree cronică), pierderi mari de magneziu sau necesitate ridicată (în timpul sarcinii, alăptării sau activitatea sportivă) După aprecieri la populaţia maghiară mai mult de ¼ se alimentează cu lipsă de magneziu. La copii (depinde de vârstă) DZR este de 50-250 mg, iar la adulţi de 300-350 mg.

Vitamina A (retinol):

Dintre numeroasele funcţiuni, a vitaminei A, cea mai cunoscută se leagă de vedere. Ca creatorul pigmenţilor cu sensibilitate la lumina în retină, are rol principal la adaptarea vizuală (vederea noaptea, ziua şi vederea în culori). pe lângă acestea este indispensabil la îngrijirea ţesuturilor (pielii şi a mucoaselor) şi la numeroase funcţii vitale (reproducţie, imunitate optimă). Surse bune de vitamina A este ficatul, gălbenuşul de ou, laptele şi produsele lactate. Provitaminele (vitaminei –A) sunt carotinele. Cele mai cunoscute sunt beta-carotinele. Din provitamine, organismul poate produce vitamina -A. Următoarele legume şi fructel sunt surse bune de beta-carotină: morcovi, varză, spanacul, dovleacul, caisele, pepenele galbene. Sunt în primejdie cei care nu consumă aceste alimente sau consumă foarte puţin (ex. vegetarieni) În ţările dezvoltate apare din ce în ce mai rar lipsa de vitamina-A ce este caracterizată prin cecitate nocturnă (hemeralopie), uscarea ochilor sau înmuierea corneei. Trebuie să menţinem că în ţările subdezvoltate (Asia, Africa şi America de sud) lipsa de vitaminei-A este cauza cea mai desă a orbirii infantile. După măsurile făcute în Ungaria introducerea vitaminei-A este chiar la nivelul necesar, eventual puţin sub nivel. La copii, în funcţie de vârstă, DZR este de 1400- 3333 UI. pe zi (= 420- 1000 microgramme/zi), iar la adulţi de 2666- 3333 UI. pe zi (= 800- 1000 microgramme/zi) Este antioxidant.

Vitamina C ( acid ascorbic)

Este unul din cele mai cunoscute vitamine, indispensabil la ţesuturile conjuctive, formarea ţesuturilor osoase şi a dinţilor, regenerarea rănilor şi la activitatea numeroaselor metabolisme (ex. asimilarea fierului) Surse bune de vitamina C în alimentaţie sunt: ardei verde, salata, broccoli, varza de bruxelles, cartofii, măcieşele şi fructele proaspete. Fierderea, coacerea, opărirea, înmuierea îndelungată în apă, încălzirea alimentelor de mai multe ori duce la pierderea semnificativă a acidului ascorbic. Lipsa de vitamina C, poate duce la scorbut, boala care a ucis în toată lumea, timp de secole. De exemplu Vasco da Gama prin ocolirea Africii a ajuns în India, în timpul navigaţiei de 10 luni jumăte din160 de oameni a pierdut 100 în scorbut, a cărui simptome caracteristice au fost apariţia hematomelor pe tot corpul. Hipovitaminoza C se evidenţiază prin următoarele simptome: oboseala cronică, stare de slăbiciune, stresant, lipsa poftei de mâncare, stări febrile, scăderea greutaţii. Necesită doze mai mari de vitamina C cei care fac effort fizic şi psichic, în caz de febră, ştres, boli şi în cazuri post operative. La copii în funcţie de vârstă DZR este de 35-60 mg, iar la adulţi de 60 mg . Este un antioxidant important.